Stel je eens voor: een operatie waarbij meer dan 140 verouderde hoogspanningsstations worden vervangen door gestandaardiseerde, toekomstbestendige stations. Een project van deze schaal en complexiteit is nog nooit eerder uitgevoerd. Dit is precies waar TenneT, de beheerder van het Nederlandse hoogspanningsnet, voor staat met het Bay Replacement Program (BRP). Het doel? Jaarlijks tien stations volledig vernieuwen, terwijl de stroomvoorziening gegarandeerd blijft en de efficiëntie van processen en samenwerking naar een nieuw niveau wordt getild.
In deze klantcase ontdek je hoe TenneT samen met Synergio een cultuur en proces van continu leren en verbeteren heeft geïntegreerd in hun productontwikkelproces. Je leest over de uitdagingen van het ‘verbouwen met de winkel open’, de innovatieve inzet van modulaire bouwblokken en digitale standaarden en over de intensieve samenwerking tussen beleidsmakers, engineers en eindgebruikers.
Over de successen en de valkuilen
Daarnaast krijg je een inkijkje in de successen: van het versnellen van doorlooptijden tot het creëren van een gedeelde visie onder alle betrokkenen. Maar ook de valkuilen blijven niet onbenoemd. Hoe ga je om met honderden verbeterpunten, tegenstrijdige belangen en de druk om resultaten te leveren? Dit document laat zien hoe TenneT stap voor stap, een programma bouwt dat niet alleen technische hoogstandjes levert, maar ook een blauwdruk vormt voor toekomstig projectmanagement.
Ontdek nu het hele verhaal
Wil je ontdekken hoe TenneT het onmogelijke mogelijk maakt door leren en verbeteren als integraal onderdeel van hun aanpak te omarmen? Download dan nu het document en laat je inspireren door hun reis naar een gestandaardiseerde, modulaire en efficiënte toekomst!
Stuur ons een bericht
"*" geeft vereiste velden aan